Temel İlkeleri antalya escort

zaman sizlere değişik eş konudan bahsetmes istiyorum. Antalya da geçen sadece konu hakkında bu yazıyı tahrir kararı aldım . bir kez arkadaşımız Antalyada eş ilişki merkezine gidiyor okunuşu ‎28.‎02.‎2018üst aramasına giriyor. Arkadaşımızın ismi gizem ve 23 yaşında. Gayet doğru bakımlı okunuşu genelde mini etekler giyen bu arkadaşımız birazda çapkındır. Kafasına kestirdiği erkeği alır yatağa atar.
Aynı zamanda sır ilginç yalnız dost yapmış. azıcık kro olan bu refik sır uğruna Antalyaya gidebilmesi yoluna yalnızca müşterek şart koymuş o da yenilik kemeri takmasıymış. henüz önce gizemle bu konuyu konuşmuştuk. Çok yakın iki hempa olduğumuz düşüncesince hayatımızda okunuşu olup nasıl bitiyor fazla net şekilde biliyor ve birbirimize anlatıyorduk. Kro olan arkadaşın ismi Bora. Bora çok yakışıklı olmamakla beraber ayrıntılı boylu yağız fit vucutlu tek arkadaş azıcık parası var , gizem de gittiği yerde kolaylıkla davranış edebilmek maksadıyla sanırım Borayla birlikte. İlk temizlik kemeri kolokyum açıldığında beni aramıştı ve Bora " bekaret kemeri takmamı istiyor" demişti. Bende sordum ne alaka güzelim bu konu siz daha 2 aydan beri berabersiniz bu kadar baskı elbette olur diye.
Gizemde 2 aydan bu yana hemen çabucak her tün seviştiğini , şehvetinin doruklarda olduğunu hem de çıkardıkları seslerden ötürü 2-3 kez kapıya gelindiğini anlattı. kul çok severim sevişme hikayelerini dinlemeye. Anlat bakalım biraz dedim. Gizem okunuşu başladı dökülmeye. çabucak hemen her tün 4-5 defa sevişiyoruz. Her seferinde okunuşu beni farklı pozisyonlarda beceriyor. Bi yolculuk kucakta bi defa domalarak yaptıysak diğerini merdivenlerde yapıyoruz. Göğüslerimi yalayarak okunuşu vajinamı okşayarak de beni boşaltabiliyor. ego daha önce kimseyle hakeza sevişmedim hakeza kımıldatma olmadım dedi Gizem. Şaşırmıştım haliyle Boradan hiç beklenmeyecek aktivetelerdi bunlar. Görseniz kaba saba aynı herif. Yatakta bu gibi kazançlı olması banada fazla süpriz olmuştu.
Gizemin bacakları okunuşu kalçaları fazla güzeldir , ğögüsleri ise değişik aynı seviye. Adamı 5 dakikada çılgına çevirebilir ihtimal Bora ordan gaza geliyodur niteleyerek düşündüm. Daha aksi hâlde Gizem anlatmaya kesilmeme etti. ancak keresinde şeb 12 okunuşu başlayıp sabahleyin 8 e miktarda sevişmişler. O kesinlikle oluyor dedim anlatmaya başladı. geceleyin dışarda bitirmek yemişler yemeğin üstünede midye yemişler. hesabına birde alkol. Midyenin afrodizyak etkisi bunları vuruyor. etil alkol aldıkları süresince bosalmaları rahatsızlık oluyor 8 kez sevisiyorlar. işaret döl eşi sabahın 8 inde inleye inleye ikimizde boşaldık okunuşu uyduk dedi. İçimden tığ gecede ikinci seferi görürsek şanslıyız dedim ama nafile.
Mevzuda burdan aksi hâlde başlıyor zaten. Bora gizemin yatakta bu denli şehvetli , heyecanlı ve arzulu olduğunu görünce başlıyor buna tahakküm yapmaya. Bensiz bir kez yere gidemessin edemessin demeye şart olarakta bekaret kemerini söylüyor gizemde onulmaz onaylama ediyor.
Neyse konumuza dönelim. sır Antalyada benzer alışveriş merkezine ayrıntılara inmek isterken kapıdan girmeye çalışınca makina ötüyor tabi. Kapıdaki koca güvenlikler çanta filan derken bizimki diyor bana kadın güvenlik çağırın hemen. Bayan emniyet geliyor gizemde anlatıyor derdini işte doğallık kemeri takılı bu sebepten dolayı makinadan geçemiyorum. Kadın yinede ziyaret etmek istiyor tabi sır soyunuyor okunuşu gösteriyor kadın görünce ikna oluyor okunuşu geçmesine ruhsat veriyor. anında eşyalarını alıp çıkarken kontrole gelen güvenlikçi karı tek arkadaşının olduğunu ve yenilik kemerini açtığını çalışmak istediğin zamanda tekrarlanması takabildiğini kimsenin bu durumu anlamadığını söylemiş. Gizemde 15 çağ süresince bu kemerle belirmek istemediği için güvenlikçiden numarayı almış. Ertesi zaman numarayı aramış okunuşu kemeri çözen kişiyle görüşmüş.
Karşısındaki erkek olunca yayımcı biraz tırsmış lakin daha öncede dediğim gibi saflık kemeriyle gezmek onu çok yormuş esasen antalyanın sıcak havasında âdem evladı atletle dahi terliyorken birde doğallık kemeri ziyade .
Telefondaki şahıs buna adresi vermiş buda gitmiş. Adam bunu görünce ağzı vazıh kalmış tabi. Buda tekrar mini etek okunuşu askılılarla gitmiş adamın karşısına. Telefonda anlatıyor bana. eş beni görünce ağzı örtüsüz kaldı gittim adama ahacık anlattım derdimi. Adamda bundan yetişmek sezmek maksadıyla toplamda 200 dolar para istemiş. fazla gelmiş bağımlı veremem demiş. kayırıcı da istersen özge şekilde okunuşu hallederiz diyince buda anlamış durumu gülerek neden istiyorsun demiş. Adamda hem çıkartırken hemde takarken benimle sevişirsen para falan istemem senden demiş. Biraz düşündükten aksi hâlde onaylama etmiş. Adam enteresan bir şekilde saflık kemerini çıkarmış sonra bunlar birbirine bakakalmışlar. Anlatmaya devam et dedim. Zaten akak gibi birşeyin üstünde insan çıkarmış doğallık kemerini çıkartınca her tarafım açıkta kaldı adamda herşeyi gördü. esasen yeni lazere gitmiştim vajinamda kaymak gibiydi dedi. müşterek süre aksi hâlde insan bununla vajinasıyla oynamaya başlamış.Zaten diyor çıkartırken kemer sürtündü ıslanmıştı çalışma 2 an parmaklayınca ego sırılsıklam oldum dedi. eş bundan üstünü çıkarmasını istemiş bizimkide bitir işinide gidelim moduna girmiş. koca da demişki seni sıradan yalnız şekilde sikmem sikemem. Senin üzerine sanat yapıcam menfaat üstünü diyor. Bizimkide yasak mok derken kayırıcı çıkarmış üstünü bunun. Kalmış çırılçıplak. Sonra dedim. kayırıcı aldı sazı eline dedi. Önce beni sert çevirdisırtımdan baslayarak topuklarıma denli her yerimi yaladı ve emdi dedi. bir kez tarafından göğüslerini okşarken özge eliyde vajinasını parmaklıyormus. Tabi bizimkinde şehvet sınır safhada 5. dakkada adama yalvarmaya başlamış içime gir artık diye.
Adamda bunu görünce birde sade çevirmiş başlamış öpmeye. Gizem o kadarda aşırı öpüşmüyordu diyor. O asıl gibi gizem hiç sadece şekilde adama bacak uydurmamış. Bitsinde gidelim diyerek bakarken , bizimkide gaza gelmiş ve adamla öpüşmeye başlamışlar. kayırıcı gizemin amınıda yaladıktan aksi hâlde aletini gizemin amına sürtmeye başlamış. Gizem ehliyetli orada boşaldım dedi. Adamda şaşırmış nasıl oluyor filan derken gizem adamın aletini tutup içine sokmuş.Ortalama ancak aleti vardı ama müşterek anda içime girince rahatladım dedi gizem. henüz sonra insan başlamış gizemin üstünde antalya escort gidip gelmeye.
Gizem aynı yandan inlerken aynı yandan da adamın kalçalarını okşuyormuş. koca buna sormuş yayımcı sen kesinlikle hoşlanıyorsun diye. Bizimkide alçak okunuşu katı demiş. Adamda bunu çoks ert birleşik şekilde becermiş ve boşalmış. insan 2 yi yapıcaktı filan derken toparlanıp çıkmış ordan. Adama birde teşekkür etmiş bizim aptal niçin ettiyse artık sonra ordan çıkıp uzaklaşmış.
Sonra kesinlikle taktırdın dedim. Taktırmadım ki dedi. kesinlikle yani sanarak sordum. Bu borayı aramış ve telefonda demişki , normalde benim bugun adet olmam lazımdı ama olmadım. gebe olabilirim bu sebeple doktora gitmem gerekiyor demiş. Borada hangi çocugu falan derken kemerin anahtarını elbette göndereceğini sormuş hatta geliyorum Antalyaya filan demiş. Bızımkıde senın panıklıcek yalnız durumun yok burda bunu ego actırıcam okunuşu doktora gıdıcem henüz aksi hâlde aptal takamam durumlar ortada demıs Borada caresiz akseptans etmiş.
Böyle olunca tabi tekrarlanması geçmiş takmama lazım kalmadı diyor. Dedimki kızım neşelendiren müşterek manyaksın. eş senın baskasıyla bırlıkte olmaman maksadıyla tümsekli takıyor sende o kemerden sebep baskasıyla sevısıyorsun. Gizemde dediki bana azıcık guvenseydı bunlar olmazdı. her zaman kendı kuruntları yuzunden bunları yasadık dedi. zati 4 ay aksi hâlde ayrıldılar.
Antalyada arkaşdaşımın başından geçen fazla elgin hadise bu şekilde. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Bu alfabe 28.02.2018 tarihinde yazılmıştır.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *